بهترین موتوربرق بازار ایران | 8 برند متخصص تولید موتوربرق

پروين جمعه 10 شهریور 1402 - 21:20
بهترین موتوربرق بازار ایران | 8 برند متخصص تولید موتوربرق

 معرفی بهترین موتور برق های موجود در بازار ایران و راهنمای و مشاوره خرید موتوربرق و دیزل ژنراتور, در این مقاله به تاریخچه هر کمپانی,نقد و بررسی,ویژگی های خاص محصولات,مشخصات فنی و معرفی مدلهای پرفروش هر کمپانی اشاره شده است.


    1.   موتوربرق هوندا المکس  HONDA ELEMAX
    2.   موتوربرق یاماها  YAMAHA
    3.   موتوربرق روبین ROBIN
    4.   موتوربرق راتو RATO
    5.   موتوربرق لانسین loncin
    6.   موتوربرق هیوندای Hyundai
    7.   موتوربرق کاما kama
    8.   موتوربرق سوپر دیاموند SUPER DIAMOND

شماره یک لیست بهترین موتوربرق: موتوربرق هوندا المکس  HONDA ELEMAX

موتوربرق بنزینی هوندا المکس بی شک جزء بهترین و معروف ترین موتوربرق های موجود در بازار ایران می‌باشد و در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

تاریخچه موتور برق هوندا المکس

شرکت Sawafuji Electric در سال 1908 در ژاپن تأسیس شد و اقدام به تولید سه محصول اصلی کرد. یکی از این محصولات ژنراتور برق یا همان موتور برق می باشد. نام تجاری این موتور برق ژاپنی موتور برق المکس یا همان موتور برق هوندا المکس ژاپن می باشد. موتور برق هوندا المکس تا توان 25 کیلووات تولید و عرضه می گردد. موتور برق هوندا جزء با کیفیت ترین و بهترین موتور برق های موجود در بازار می باشد.

شرکت ساوافوجی همواره به حفظ کیفیت محصولات خود اهمیت می ‌دهد و به همین دلیل تولید و اسمبل محصولات را همچنان در کشور ژاپن انجام داده و با استفاده از موتور احتراق داخلی (Engine) هوندا، آلترانور و سایر قطعات اصلی با کیفیت، موتور برق و ژنراتورهای خود را تولید و به مصرف ‌کنندگان در سراسر جهان عرضه می ‌نماید.

شرکت هوندا در ژاپن موتور برق یا موتور ژنراتور های خود را با برند المکس به مشتریان ارائه می کند. کیفیت بالای این محصولات عامل اصلی شهرت جهانی آن می باشد. کلیه محصولات این شرکت با بالاترین کیفیت و استانداردهای جهانی از جمله ISO تولید می گردد.

کمپانی المکس در طول عمر خود که به بیش از یک قرن می‌رسد، محصولاتی مختلفی نظیر تجهیزات الکتریکی وسایل نقلیه، یخچال های پرتابل، ژنراتورهای صنعتی و انواع موتور برق های بنزینی المکس را تولید کرده و در طی سالهای فعالیت طولانی خود مسیر پیشرفت و توسعه بر دانش روز طی کرده است و افزایش کیفیت محصول برای این شرکت در اولویت اول بوده است.

نقد و بررسی موتور برق های بنزینی هوندا المکس

موتور برق بنزینی المکس را با موتور هوندا و ژنراتور فوجی ژاپن توسط کمپانی المکس کوپله و به بازار عرضه می شود و همین دلیل این موتور برق های ژاپنی به هوندا المکس در بازار معروف شده اند و به دلیل کیفیت موتور و ژنراتور یکی از با کیفیت ترین برند های بازار شناخته می شود.

انواع موتور برق های هوندا المکس در پنج سری Elemax SH، Elemax EX ،SHX ،SHT ،SV و برای کارکرد های مختلفی وارد بازار می شود که سری های کوچک آن برای مصارف خانگی اعم از روشن کردن لامپ، پمپ آب، وسایل خانگی کاربرد و سری بزرگ آن برای مصارف نیمه صنعتی، صنعتی و ساختمانی کاربرد دارد.

ویژگی موتور برق‌های بنزینی هوندا المکس

انواع موتور برق های هوندا المکس دارای موتور چهار زمانه OHV می باشند که باعث می شود که قدرت موتور بالاتر برود و مصرف سوخت ۳۰ درصد کاهش یابد. همچنین سری EX این موتورها دارای رگولاتور ولتاژ اتوماتیک (AVR) می باشد که از نوسان ولتاژ جلوگیری می شود و با ثابت نگه داشتن ولـتاژ امکان اتصال تجهیزات حساس به ولتاژ را فراهم می کند.

موتور برق های هوندا المکس دارای بهترین نوع طراحی بدنه می باشند که باعث می شود در برابر ضربات مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و کنترل پنل آن در برابر نفوذ آب و گردو خاک مقاوم باشد و از طرفی دارای باک های سوخت بسیار بزرگ می باشند که ساعت های طولانی موتور برق می تواند به کار خود ادامه دهد و برای کارکرد دایم به یکی از بهترین گزینه ها تبدیل شود.

مدل های مختلف موتور برق هوندا المکس ژاپن (Honda Elemax)

مدل توان W نوع سوخت        نوع استارت ولتاژ
SHX 1000  1000 بنزین         هندل دستی         تکفاز
SHX 2000 2000 بنزین         هندل دستی        تکفاز
SV 2800 2300 بنزین         هندل دستی        تکفاز
SV 3300 2900 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
SV 6500 5500 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
SH 3200 2600 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
SH 3900 3300 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
SH 4600 4000 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
SH 5300 4700 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
SH 6500 5800 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
SH 7600 6500 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
SH 11000 10000 بنزین            الکتریکی         تکفاز
SHT 11500 11500 بنزین            الکتریکی         سه فاز
SH 13000 11000 بنزین            الکتریکی         تکفاز
SHT 15000 13200 بنزین           الکتریکی         سه فاز

لیست قیمت موتور برق هوندا المکس ژاپن (Honda Elemax)

شماره دو لیست بهترین موتوربرق: موتوربرق یاماها  YAMAHA

تاریخچه کمپانی یاماها

در سال 1973، زمانی که یاماها برای اولین بار تولید ژنراتورها را آغاز کرد، هیچ کس نمی توانست تصور کند که 50 سال بعد آنها موتوربرق هایی بسازند که تولیدکنندگانی مانند هوندا را در چکمه های خود به لرزه درآورد.

یاماها امروزه به عنوان یکی از بزرگترین نام ها در تولید ژنراتورها شناخته می شود. اگر به دنبال ژنراتورهای قابل حمل برای کمپینگ,روشنای,استفاده در باغ,کولر,یخچال,جوشکاری و بسیاری از موارد دیگر هستید بهترین انتخاب موتوربرق یاماها است. واقعیت این است که یاماها طیف گسترده ای از ژنراتورهای قابل حمل را طراحی و تولید می کند که برای کاربردهای مختلف بسیار مناسب هستند.

نقد و بررسی موتور برق های یاماها

قدرتمند و فوق العاده آرام

درست است، اکثر تولیدکنندگان ژنراتور به عملکرد بی صدا خود می بالند. اما با یاماها، این معامله واقعی است. اثبات در Noise Block - سیستم کاهش صدا یاماها با مهندسی آکوستیک است. این فناوری پیشرفته شامل مواد مختلف جاذب صدا، جعبه‌های قالب‌گیری شده، یک صداگیر ورودی، عایق شیشه‌ای فایبر، به‌علاوه صدا خفه کن‌ها و فن‌هایی با طراحی منحصربه‌فرد است. با هم، این کار عملاً بی صدا را بدون به خطر انداختن عملکرد ژنراتور ارائه می دهد. این فناوری به‌صورت استاندارد در جدیدترین سری ژنراتورهای قابل حمل یاماها، بدون کاهش بودجه، گنجانده شده است.

سوختن کامل بنزین و احتراق کامل در موتور، این موتور برق را تبدیل به یکی از کم‌مصرف‌ترین موتورهای برق بنزینی در سطح بازار تبدیل کرده است. همچنین به دلیل کیفیت بالای ساخت هزینه تعمیر و نگه‌داری آن در مقایسه با خرید دیزل ژنراتور ارزان‌قیمت، بسیار پایین است و در استفاده‌های طولانی‌مدت آسیبی به موتور نمی‌رسد.

ویژگی موتور برق بنزینی یاماها Yamaha

مهم‌ترین ویژگی موتور برق بنزینی Yamaha، کیفیت بالای ساخت و عدم خرابی در استفاده طولانی‌مدت است. تمامی موتور برق‌های بنزینی یاماها مجهز به تکنولوژی AVR هستند.

توان تولیدی موتور برق‌های شرکت یاماها بسیار متنوع است و از موتور برق با توان 2.2 کیلووات که برای مصارف خانگی مناسب است شروع می‌شود و تا 56 کیلووات در دو نوع بنزینی و دیزلی که برای مصارف صنعتی می‌باشد، توسط این شرکت تولید می‌شود.

 موتور برق‌های بنزینی یاماها دارای سیستم هشدار کمبود روغن هستند که از سوختن و آسیب دیدن موتور در زمان کمبود روغن جلوگیری می‌کند.

 تعداد پورت‌های خروجی موتورها با توجه به توان آن‌ها متفاوت است، ولی کوچک‌ترین موتور برق بنزینی یاماها که ۲.۲ کیلووات معادل ۷ اسب بخار قدرت دارد، دارای دو پورت خروجی است که به‌صورت هم‌زمان می‌توان دو دستگاه پرمصرف خانگی مانند یخچال و تلویزیون را به مدت طولانی پشتیبانی کند.

 فلزات استفاده شده در ساخت تجهیزات داخلی و بدنه‌ی موتور برق بنزینی یاماها بسیار با کیفیت هستند. برای مثال در بدنه‌ی این موتور از آلیاژ کربن نیترا-چدن خاکستری استفاده شده است که باعث شده بدنه این موتور از استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد.

 موتور برق بنزینی یاماها جزو دسته‌ی موتورهای بسیار کم‌صدا طبقه‌بندی می‌شود و صدای تولیدشده توسط آن از 68-78 دسی‌بل برای موتوربرق های بنزینی و 70-87 دیسبل برای موتوربرق های گازوئیلی بیشتر نخواهد بود.

  موتور برق های بنزینی یاماها مورد استفاده برای کفکش ها و باغ ها و کولر گازی ها می باشد زیرا دارای کیفیت بسیار بالا می باشند. همچنین این موتور برق دارای سیم پیچ تمام مس است و مجهز به تکنولوژی avr نیز می باشد.

نمایندگی موتوربرق یاماها در ایران

شرکت یاماهاگلد-پلاس که در ایران با عنوان یاماها شناخته می‌شود یکی از معروف‌ترین و مطرح‌ترین تولیدکنندگان موتور‌های صنعتی در سطح جهان است. موتور برق بنزینی Yamaha از محصولات بسیار پرطرفدار این شرکت بی‌رقیب است در ظرفیت‌های مختلف و با توان‌های متنوع تولید و در بازار عرضه می‌شود.

موتور برق بنزینی Yamaha ساخت تایوان و تحت لیسانس مستقیم ژاپن طراحی و ساخته‌شده است,و در ایران با نام تجاری "یاماها گلد"و "یاماها پلاس" به بازار عرضه میشود. این شرکت موتوربرق های پرقدرت، در بازه‌های توان 1 کیلووات تا 56 کاوا در نوع بنزینی و گازوئیلی تولید و به بازار عرضه میکند. استفاده سیم‌پیچ ۱۰۰ درصد مسی در ساختار این موتور آن را به یکی از موتورهای بسیار قوی تبدیل کرده است، که به‌راحتی دچار خرابی و سوختن نمی‌شود.

قیمت و خرید موتور برق بنزینی یاماها

 قیمت موتور برق بنزینی Yamaha به عوامل مختلفی از جمله، ظرفیت و توان موتور بستگی دارد. در نظر داشته باشید که شاید موتور برق بنزینی Yamaha در مقایسه با بسیاری از موتورهای چینی (ساخت کشور چین) و ژنراتور گازسوز که در بازار عرضه می‌شوند، قیمت بالاتری داشته باشد، اما این موتورها به‌هیچ‌وجه از نظر کیفیت ساخت و عدم خرابی با موتور برق بنزینی Yamaha قابل مقایسه نیستند.

 موتورهای برق در انواع مختلفی در بازار موجود هستند که شرکت یاماها به عنوان یکی از اصلی‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان موتورهای صنعتی این تجهیزات را در مدل‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند. در ادامه با انواع موتور برق یاماها آشنا خواهیم شد:

۱. موتور برق دیزلی یاماها

 موتور برق گازوئیلی یا مولد دیزلی دارای ساختاری هستند که با تکیه بر آن انرژی حاصل از سوخت گازوئیل را به برق تبدیل خواهند کرد. این نوع از موتورهای برق تحت عنوان «دیزل ژنراتور» در بازار موجود هستند. دیزل ژنراتورها نیز در توان‌های مختلف چند کیلوولت – آمپر الی چند مگاولت آمپر در بازار موجود بوده و معمولاً بسیار قابل اعتماد هستند؛ به همین خاطر می‌توان از آن‌ها به صورت دائمی بهره‌گیری کرد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد دیزل ژنراتورها می‌توان به مقاومت بالا در برابر آتش‌سوزی و انفجار و ایمنی بالای آن‌ها اشاره کرد.

۲. موتور برق بنزینی یاماها

نوع بعدی سوختی که موتورهای برق از آن استفاده می‌کنند، بنزین است. همان‌طور که می‌دانید بنزین در مقایسه با سایر سوخت‌ها بیش‌تر در دسترس است، اما عمر مفید کم‌تری داشته و قابلیت اشتعال آن در مقایسه با سایر سوخت‌ها بالاتر است. با این حال راه‌اندازی موتور برق بنزینی در فصول سرد سال در مقایسه با موتورهای دیزلی راحت‌تر خواهد بود.

مهم‌ترین نکات استفاده از موتور برق یاماها

  •   اندازه‌گیری میزان مصرف توان راکتیو و بالا بودن این توان امکان نصب خازن مناسب در کنار موتور برق را فراهم کرده و این موضوع موجب بهبود عملکرد دستگاه می‌شود.
  •   بهترین حالت برای استفاده از این دستگاه در بار پیشنهادی بوده و بهره‌گیری از آن در حداکثر توان در زمان‌های طولانی موجب صدمه دیدن موتور خواهد شد.
  •   نگه‌داری و تعمیرات منظم و همچنین در نظر گرفتن بازدیدهای دوره‌ای به بازدهی بهتر موتور کمک خواهد کرد.
  •   بهتر است امکان استفاده از موتورهای دور متغیر به ویژه برای پروانه‌ها و پمپ‌ها مورد بررسی قرار گیرد.
  •   به منظور بهره‌برداری بلند مدت و متناسب با گشتاور مکانیکی مورد نیاز می‌بایست موتور برق با بازدهی بالا انتخاب نمائید.
  •   محل استقرار موتور برق می‌بایست به گونه‌ای در نظر گرفته شود که گرمای ایجاد شده حاصل از آن به سهولت تهویه گردد.
  •   به حداقل رساندن اصطکاک سیستم‌های مکانیکی متصل به موتور از دیگر موارد حائز اهمیت است.
  •   امکان استفاده از موتورهای پر مصرف در ساعات غیر پیک مصرف برق شبکه نیز مورد بررسی قرار گیرد.

     

    مدل های مختلف موتور برق یاماها YAMAHA
مدل توان W نوع سوخت نوع استارت ولتاژ ویژگی
YM1200  1100 بنزین         هندل دستی         تکفاز -
YM2000 1100 بنزین         هندل دستی        تکفاز -
YM2500N-6 2200 بنزین         هندل دستی        تکفاز -
YM3900N-6 3000 بنزین    الکتریکی   تکفاز -
YM3900EN-6 3000 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
YM6500EN-6 5500 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
YM8000EN-6 6500 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
YM9000EN-6 7500 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
LS4050EB 3000 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
LS8750EA 7500 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز دارای ریموت کنترل
LS9375EB 8500 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز دارای ATS
LS9375EA 8500 بنزین   هندل دستی - الکتریکی   تکفاز دارای ریموت کنترل
LT4500EIO 3600 بنزین هندل دستی - الکتریکی تکفاز اینورتر 
LT8000SS 7500 بنزین            الکتریکی         تکفاز سایلنت
LTW190B   5500   بنزین هندل دستی - الکتریکی  تکفاز مجهز به ترانس 190 امپر جوشکاری
6GF-ME 6500 گازوئیلی هندل دستی - الکتریکی  تکفاز -
7GF-LDEX  7000 گازوئیلی الکتریکی  تکفاز سایلنت
LT-12SS 12000 گازوئیلی الکتریکی  تکفاز سایلنت
LT-25SS3 25000 گازوئیلی الکتریکی  سه فاز سایلنت
LT-40SS3 44000 گازوئیلی الکتریکی  سه فاز سایلنت
LT-50SS3 56000 گازوئیلی الکتریکی  سه فاز سایلنت

لیست قیمت موتوربرق یاماها YAMAHA

شماره سه لیست بهترین موتوربرق: موتوربرق روبین ROBIN

 تاریخچه کمپانی روبین سوبارو

یکی از کمپانی های موفق و متفاوت در ساخت موتور برق، کمپانی قدیمی سوبارو ژاپن که دارای 40 سال سابقه در زمینه موتور برق های روبین می باشد. موتور برق روبین در سراسر جهان به عنوان بهترین موتور برق ژاپنی به فروش می رسد. در ادامه به معرفی و مشخصات فنی هر یک از مدل های موتور برق روبین سوبارو به همراه کاربرد هر یک می پردازیم.

 موتور برق های صنعتی از برند روبین سوبارو، گزینه ای برتر از میان بهترین انواع موتور برق به شمار می روند. موتور برق روبین سوبارو با موتورهای OHC و OHV تولید و روانۀ بازار می شوند.

دستگاه مولد برق روبین با توان خروجی در بازه 2900 تا 13000 وات تولید می شوند. موتور برق پرتابل روبین سوبارو قابل استفاده برای تامین برق مورد نیاز ساختمان ها، کامیون های برقی و وسایل نقلیه برای ارائه خدمات اضطراری است. این موتور برق ها برای تامین برق کارخانه ها و صنایع کشاورزی نیز عالی هستند.

ویژگی های موتور برق روبین سوبارو

ویژگی های استانداردی که موتور برق روبین سوبارو را از سایر برندها متمایز می کنند، در ادامه آمده است:

  •      داشتن GFCI (قطع کننده مدار خطای زمین)
  •     خاموش شدن خودکار در روغن کم
  •     فرکانس بالا
  •     ظرفیت فرکانس بالا جهت راه اندازی
  •     دینام هایی با کارایی بالا و سیم پیچ تماما مسی به همراه عایق دمای بالا
  •     مجهز به کنتور GFCI به همراه پنل حرفه ای
  •     کلید برق در بیشتر مدل ها
  •     شارژ باتری 12 ولت
  •     مخازن فولادی بزرگ برای سوخت به همراه گیج و صافی
  •     صدا خفه کن بزرگ و جرقه گیر
  •     خاموش شدن خودکار در روغن کم
  •     مجهز به دستگاه تصفیه هوا
  •     مجهز به دو نوع موتور OHV و OHC
  •     تنظیم کننده اتوماتیک ولتاژ (AVR)

سیستم AVR تعبیه شده در موتور برق های Robin Subaro، جهت کنترل اتوماتیک نوسانات برقی است. این ویژگی برای تجهیزات حساس به نوسانات برقی اهمیت بسیاری دارد. این سیستم در ژنراتورهای سوبارو سری SGX و ژنراتورهای صنعتی سری RGX در توان های بالا دیده می شود.

سیستم خازن سوبارو به گونه ای طراحی شده است که ولتاژ خروجی را متعادل نگه می دارد. این سیستم زمان کاهش قدرت، از وقوع نوسانات مضر جلوگیری می کند. برای مثال زمانی که ولتاژ خروجی کم شود توان مورد نیاز از خازن تامین می شود. برعکس نیز زمانی که ولتاژ خروجی بیش از اندازه بالا رود، سیستم این جریان مازاد را ذخیره می کند و ولتاژ خروجی را به حدی می کاهد که تعادل برقرار شود.

 سیستم مذکور به موتور برق اجازه می دهد تا در راه اندازی موتور برق، توان خروجی دستگاه تا 150 درصد بیشتر از توان نامی افزایش یابد و کارایی دستگاه افزایش پیدا کند. سیستم خازن سوبارو در موتور برق های کوچک سری RGX مانند: موتور برق RGX2900، RGX3600، RGX4800 و موتور برق RGD3300H با موتور دیزلی وجود دارد.

موتور برق های روبین سوبارو دارای تنوعی بالایی است و رنج توان آن بین 1.5 کیلو وات الی 10 کیلو می باشد که رنج توان (1.5 الی 3) کیلووات نیازهای کوچک یک منزل مسکونی اعم از روشنایی لامپ ها و یک تلویزیون کوچک را تامین کند و رنج توان توان 3 الی 5 کیلووات می تواند تمام نیازهای یک منزل مسکونی مانند روشنایی لامپ ها، تلویزیون و یخچال را پوشش دهد.

 موتور برق های (5 الی 8) کیلووات روبین جزو موتور برق های صنعتی به شمار می روند و مناسب ویلاها، ادارت، کارگاه های نیمه صنعتی و صنعتی می باشد و همچنین یکی از مناسب ترین گزینه موتور برق برای جوشکاری به حساب می آید.

 مدل های مختلف موتور برق روبین Robin

مدل توان W نوع سوخت نوع استارت ولتاژ
RGD2510   2000 گازوئیلی           هندل دستی         تکفاز
RGD2500  2500 گازوئیلی           هندل دستی        تکفاز
RGD3310  2700 گازوئیلی           هندل دستی        تکفاز
RGD3300  3300 گازوئیلی            هندل دستی        تکفاز
RGD3300N  3300 گازوئیلی      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
RGD5000  4300 گازوئیلی      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
RGX2900  2000 بنزین            هندل دستی تکفاز
RGV2800  2900 بنزین            هندل دستی تکفاز
RGV4100  3700 بنزین            هندل دستی تکفاز
 RG4800 L 4100  بنزین      هندل دستی - الکتریکی     تکفاز
RGV10100  7200 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
RGV12100  8500 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
RGV14000  10000 بنزین     هندل دستی - الکتریکی تکفاز
RGV17000T  12000 بنزین               الکتریکی         تکفاز

لیست قیمت موتوربرق روبین Robin

 

شماره چهار لیست بهترین موتوربرق: موتوربرق راتو RATO

 تاریخچه کمپانی راتو RATO

شرکت راتو در سال 2007 توسط زو لیدونگ فعالیت های خود را در شهر چونگین در کشور چین آغاز کرد بنیان گذار شرکت راتو آقای زو لیدونگ شخصی باهوش و رهبری خلاق می باشد  که این شرکت را با افرادی مستعد و توانا تاسیس کرد.

آقای زو لیدونگ قبل از تاسیس راتو و از سال 1994 وارد صنایع تجهیزات موتورسیکت و موتور شد او در طی این سال ها دستاورد های بسیاری بدست اورد که تحسین همکار ها و حتی رقیب های ایشان را برانگیخت. آقای لیدونگ طی فعالیت های خود در این مدت تجربه های گرانبهایی در زمینه مدیریت و تکنیک های تولید بدست آورد که در تاسیس کمپانی راتو از آن بهره برد .از اهدافی که شرکت راتو هدف گزاری کرده است می توان به این مورد اشاره کرد که می خواهد به قوی ترین قطب در زمینه تولید موتور و تجهیزات آن در کشور چین تبدیل بشود. ایجاد نوع آوری ، به روز بودن و تفاوت داشتن با محصولات دیگر داخل بازار ، شرکت راتو را با محصولاتی با کیفیت بالا می شناسند که نیاز مشتری از طیف های گوناگون را فراهم کرده است.

 ویژگی های موتور برق راتو

موتور برق راتو RATO یکی از سرسخت ترین رقبای موتور برق های در حال حاضر می باشد که توانسته با ارائه کیفیتی بسیار خاص و استفاده از دانش فنی روز ، خود را در سطح برندهای برتر جهان حفظ کند.

موتور برق RATO بدلیل استفاده از engine هایی که سیلندر آن ها از آلیاژ آلمینیوم و کربن سخت است و همچنین رینگ های با آلیاژ کربن نیترا-چدن خاکستری، کمپرس خیلی بالایی در موتور ایجاد شده که موجب میگردد قدرت اسمی موتور بالا رود.

در قسمت ژنراتور ، استفاده از سیم پیچ 100% مس و به کار بردن تکنولوژی تثبیت ولتاژ و آمپر (AVR) جهت ثابت کردن خروجی برق که این قابلیت، این امکان را در این موتورها فراهم مینماید که بتوان در هر نوع دستگاهی اعم از مکانیکی و الکترونیکی فوق حساس نیز استفاده گردد، مانند (پیکور،دریل،فرز،کولر ابی ،یخچال،فریزر،تلویزیون،لپ تاپ و ....).

یکی دیگر از محاسن ویژه موتوربرق راتو RATO (تکفاز و سه فاز) کم صدا بودن آن است که علت آن این است که بدلیل داشتن احتراق کامل سوخت و بهره بردن از اگزوز فعال و همچنین استفاده از موتورهای بزرگتر نسبت به نیاز ژنراتور، باعث میگردد موتور کمتر گاز بخورد.

 دستگاه مولد برق راتو با توان خروجی در بازه 1000 تا 19000 وات تولید می شوند. موتور برق های راتو قابل استفاده برای تامین برق مورد نیاز ساختمان ها، کامیون های برقی و وسایل نقلیه برای ارائه خدمات اضطراری است. این موتور برق ها برای تامین برق کارخانه ها و صنایع کشاورزی نیز عالی هستند.

 مدل های مختلف موتور برق راتو RATO

مدل توان W نوع سوخت نوع استارت                     ولتاژ ویژگی
R1000i  1000        بنزین           هندل دستی                تکفاز سایلنت
R1500 1000           بنزین           هندل دستی                تکفاز -
R2900 V 1200         بنزین            هندل دستی               تکفاز -
R2000i 2000        بنزین           هندل دستی                تکفاز سایلنت
R5000i 3000        بنزین           هندل دستی                تکفاز سایلنت
R5500 3000        بنزین            هندل دستی                 تکفاز -
 R5900 V 3000        بنزین            هندل دستی                 تکفاز -
 R5800DWHB-B 3000        بنزین      هندل دستی - الکتریکی        تکفاز -
R5500WHB+ 3000        بنزین      هندل دستی - الکتریکی          تکفاز -
R7500DWHB+ 6000        بنزین      هندل دستی - الکتریکی        تکفاز -
 R7900DWHB-V   6000        بنزین      هندل دستی - الکتریکی           تکفاز -
R9500WHB+ 7000        بنزین      هندل دستی - الکتریکی          تکفاز -
R9900DWHB-V      7000        بنزین      هندل دستی - الکتریکی         تکفاز -
R10500DWHB+ 7500        بنزین      هندل دستی - الکتریکی           تکفاز -
R10900DWHB   7500        بنزین      هندل دستی - الکتریکی         تکفاز -
R10500DWHB+ATS        7500        بنزین      هندل دستی - الکتریکی         تکفاز دارای تابلو برق ats
R15500DWHB+  8500        بنزین      هندل دستی - الکتریکی         تکفاز -
R11000-DWHB+   10000       بنزین الکتریکی                     تکفاز موتور 22 اسب 2 سیلندر مجهز به خنک کننده روغن
R11500-DWHB+  10000       بنزین الکتریکی                     تکفاز و سه فاز موتور 22 اسب 2 سیلندر مجهز به خنک کننده روغن
R17500DWHB 11000       بنزین       الکتریکی                     تکفاز موتور 20 اسب تک سیلندر مجهز به خنک کننده روغن
R25000DWHBT 19000       بنزین    الکتریکی                     تکفاز و سه فاز موتور 36 اسب 2 سیلندر مجهز به خنک کننده روغن

 لیست قیمت موتوربرق راتو rato

شماره پنج لیست بهترین موتوربرق: موتوربرق لانسین loncin

کمپانی لانسین (loncin) کمپانی بزرگی فعال در حوزه تامین زنجیره صنعت و تجهیزات انرژی می باشد که کار خود در سال ۱۹۹۳ در کشور چین شروع کرده است.

عمده شهرت این کمپانی چینی تولید موتور برق های دارای مصرف سوخت بسیار پایین با تمرکز بر توسعه محصولات با آلایندگی پایین به منظور کاهش آلودگی کربنی می باشد.

نقد و بررسی موتور برق های لانسین

این شرکت تمام محصولات خود را با استاندارد های زیست محیطی نظیر EPA (استاندارد آلایندگی آمریکا)، GS (گواهی ایمنی آلمان)، NOISE ( استنادارد جهانی آلودگی صوتی)، EMC (گواهی سازگاری الکترومغناطیسی)، CE (گواهی ایمنی اروپا)، EUII (استاندارد الایندگی اروپا) تولید می کند که این نوید را به مشتریان خود می دهد که محصولی با کیفیت بالا و قابل اطمینان خریداری می کنند.

مشخصات فنی موتور برق های لانسین 

موتور برق های لانسین در رنج توانی مختلف به منظور پوشش کارکردهای مختلف عرضه می شود که ضعیف ترین آنها داری ۸۵۰ وات می باشد که توانایی روشن کردن ۸ عدد لامپ ۱۰۰ وات به طور همزمان را دارد و برای مصارف خانگی و قطعی برق گزینه مناسبی می باشد.

مشخصات موتور برق لانسین با بالا رفتن توان ارتقا پیدا می کند و در قوی ترین نسخه شاهد ۱۵ کیلو وات به همراه استارت الکتریکی و سه عدد خروجی با سوخت رسانی کاربراتوری خواهیم بود که مناسب برای کارگاه های صنعتی و مکان هایی که نیازمند برق اضطراری در زمان قطعی برق هستند مناسب می باشد.

گواهینامه ها و استاندارد های معتبر شرکت لانسین در زمینه های تولید

  •     EPA (استاندارد آلایندگی آمریکا)
  •     GS (گواهی ایمنی آلمان)
  •     NOISE (استاندارد آلودگی صوتی)
  •     EMC (گواهی سازگاری الکترومغناطیسی)
  •     CE (گواهی ایمنی اروپا)
  •     EUII (استاندارد آلایندگی اروپا)

موتور برق لانسین ساخت کجاست؟

در سال 1993 ، بازار موتور سیکلت چین در حال شکوفایی بود. آقای Tu Jianhua از فرصت استفاده کرد و کارخانه مکانیکی ترافیک چونگ کینگ Loncin را راه اندازی کرد. با شروع به طور پیوسته از موتور سیکلت با کارایی بالا ، این کارخانه فعالیت خود را به سمت تولید موتور سیکلت و سپس به طور کلی در ساخت مکانیک حرارتی گسترش داد. در ده سال ، سرانجام شهرت مشهور Loncin را ایجاد کرد.

در سال 2002 ، میزان فروش و میزان صادرات موتورهای موتور سیکلت لانسین ، موتورسیکلت های لانسین و تجهیزات برق کامل مکانیکی کم کربن جزء برترین ها در بین همسالان داخلی بوده اند.

در سال 2003 ، شرکت Loncin Holdings Co. Ltd. تاسیس شد. این یک گروه متنوع شامل ساخت و ساز تجاری ، خدمات مالی ، توسعه املاک و مستغلات و سرمایه گذاری در منابع است. اگر دهه گذشته به عنوان مرحله آغازین Loncin تعریف می شد ، تحول از یک محصول واحد به کل زنجیره صنعت و تجهیزات کامل انرژی کم کربن بود. در این دهه ، لانسین تحول را از یک صنعت تولیدی واحد به یک گروه صنعتی متنوع ، از پیشرفت تک صنعت به توسعه یکپارچه صنعت و سرمایه ، تحقق بخشید.

در سال 2012 ، صنعت ستون Loncin Holdings — صنعت و دارایی ، هر دو در بازار داخلی پیشرو بودند و صنعت املاک و مستغلات در پنجاه سال متوالی در بین "50 شرکت برتر توسعه املاک و مستغلات" قرار گرفت.

(2013 تاکنون)

سال 2013 سی امین سالگرد توسعه Loncin بود. در حال حاضر ، لانسین با یک تفکر استراتژیک روشن به یک شرکت خصوصی مدرن تبدیل شده است که می تواند منابع را به ترتیب مناسب سازماندهی ، بسیج و جمع آوری کرده و مزایای مربوطه را برای دستیابی به موفقیت توسعه دهد. نیروی محرکه و تأثیرگذاری لانسین بر اقتصاد و جامعه تأثیر گذاشته است ، خلاقیت و روحیه لانسین در انجام وظیفه روز به روز آشکار می شود. در جشن سی امین سالگرد Loncin ، آقای تو جیانهاو به وضوح سه استراتژی توسعه "بین المللی سازی" ، "پیشرو در صنعت" و "نوآوری مدیریت" را مطرح کرد.

 مدل های مختلف موتور برق لانسین Loncin

مدل توان W نوع سوخت نوع استارت ولتاژ ویژگی
LC1600JS  800 بنزین           هندل دستی         تکفاز -
   LC2000i 1800 بنزین           هندل دستی        تکفاز سایلنت
LC2500AS 2000 بنزین           هندل دستی        تکفاز -
LC2500DAS 2000 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
 LC 3500i 3000 بنزین           هندل دستی        تکفاز سایلنت
LC3000AS 2500 بنزین            هندل دستی        تکفاز -
LC3500AS  2800 بنزین            هندل دستی        تکفاز -
LC3500DAS 2800 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
LC5000DA  4000 بنزین            هندل دستی تکفاز -
LC6500AS 5000 بنزین            هندل دستی تکفاز -
LC6500DAS 5000 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
 LC 7000i 6000 بنزین            هندل دستی تکفاز سایلنت
LC8000DAS 6500  بنزین      هندل دستی - الکتریکی    تکفاز -
LC 9000 DAS 6000 بنزین و گاز       هندل دستی - الکتریکی   تکفاز

دوگانه سوز: بنزین و گاز شهری 

LC10000DAS  7000 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
 LC 12000  9500 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز
LC13000S  8500 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   سه فاز -
LC13000DAS 8500 بنزین     هندل دستی - الکتریکی تکفاز -
LC22000DAS  15000 بنزین               الکتریکی         تکفاز-سه فاز -

 لیست قیمت موتوربرق لانسین loncin

 

شماره شش لیست بهترین موتوربرق: موتوربرق هیوندای

موتور برق هیوندای محصولی از برند معتبر Hyundai کره است. این دستگاه مولد برق با رنج توان گسترده و کارایی عملکرد بسیار عالی از بهترین انواع سیستم های مولد برق عرضه شده در بازار ایران است.

  تاریخچه کمپانی هیوندای Hyundai 

هیوندای در سال 1946 میلادی در شهر چونگ جو یونگ و در کشور کره جنوبی تاسیس شد. این کمپانی در ابتدا در زمینه صنایع ساختمانی فعالیت می کرد و به مرور در حوزه تولید تجهیزات صنعتی شهرت بسیاری را از آن خود کرد. محصولات شرکت هیوندا شامل: انواع کمپرسور هیوندای، موتور پمپ، موتور برق و محصولات کشاورزی می شوند. شرکت Hyundai پس از گذشت چندین دهه به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در صنعت کشتی سازی و خودرو سازی تبدیل شده است. همچنین این شرکت در اروپا، جنوب آسیا، ایالات متحده، بریتانیا و امارات افتخارات بسیاری به دست آورده است.

در مورد موتور برق Hyundai بیشتر بدانیم

موتور برق Hyundai تحت لیسانس هیوندای کره‌ی جنوبی در کشور چین ساخته و به بازار جهانی به فروش می رسد. همواره تولید کنندگان این موتور برق سعی بر نشان دادن همان کیفیت کشور تحت لیسانس و همان تکنولوژی مورد تایید را دارند.

امروزه با توجه به نیاز صنایع به برق و عدم مواجه شدن با بی برقی نیاز شدید به مولدهای تولید برق وجود دارد. این نیاز موجب شده که تعداد برندهای تولید کننده موتور برق روز به روز افزایش یابند. این امر دلیل تنوع در قیمت ها و کیفیت محصولات تولید شده است.

کمپانی هیوندای توانسته با بیش از ۳۰ فروشنده و نمایندگی فعال در سرتاسر دنیا و با بیش از ۱۹۳ کشور صادرات خود را گسترش دهد. در این میان همیشه کوشیده است تا بتواند با ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و جلب رضایت مشتری، موجب افزایش فروش و سود آوری گردد.

شرکت هیوندا با استفاده از علوم برتر و پیشرفت روز افزون در تولیدات خود همواره می‌کوشد تا نام خود را همیشه بر بلندای صنعت دنیا شناخته شده گرداند.

 هیوندای چین یکی از معتبرترین برندهای چینی است. این موتور برق‌ها علاوه بر دارا بودن گرید یک کیفیت در سطح برندهای چینی، توانایی ساعت کارهای بالایی را دارند. این موتور برق، تحت لایسنس هیوندای کره جنوبی مشغول فعالیت است.

موتورهای هیوندای از نظر قیمتی کمی از سایر موتور برق‌های چینی گرانتر هستند. این گرانی خود نشانه‌ای از کیفیت بالاتر این مولدهای برقی را دارد که دارای متریال استاندارد تری در تولید می‌باشد.

موتور برق هیوندای

موتور برق هیوندای (موتور برق هیوندا) از توان ۱ کیلووات الی توان ۱۰ کیلووات ساخته می شوند. این موتور برق‌ها بسیار مناسب برای خانه های ویلایی و برای مراکز کوچک اداری و صنعتی هستند و حتی برای باغ داران نیز بسیار مناسب بوده و با استقبال خریداران مواجه شده اند.

مشخصات فنی موتور برق هیوندای

  • دارای کیفیت بالا و بهترین طراحی در تولید هستند.
  • این موتور برق ها در اشکال کیفی از توان ۱ تا ۲ کیلووات یافت می شوند.
  • تمامی موتور برق‌ها دارای سیستمم کنترل کننده ولتاژ یا همان AVR هستند.
  • بصورت بنزینی و گازوئیلی با توجه به نیاز مشتری ساخته شده و وزنی بین ۳۰ تا ۱۵۰ کیلوگرم را دارند.
  • برند هیوندا از توان ۱ تا ۱۰ کیلووات به صورت تکفاز و سه فاز و هم چنین به صورت دیزلی و بنزینی در کشورمان ایران یافت می شود.
  • بدنه این موتور برق‌ها از طریق طراحی منحصر به فرد خود مانع نفوذ گرد و خاک و باران به درون سیستم حساس موتور برق می شوند.
  • تمامی این موتور برق‌ها دارای سیستم هوای خنک می باشند که از طریق تماس بدنه این موتورها با هوای خارجی خنک می گردند.

نکته مهمی که در رابطه با خرید تجهیزات مولد برق خانگی یا صنعتی مطرح است، نوع سوخت مصرفی موتور دستگاه است. از آن جایی که سه نوع موتور بنزینی، دیزلی و گازی در بازار وجود دارد، با انبوهی از موتور برق بنزینی، دیزلی یا گازسوز رو به رو هستیم. موتور برق بنزینی در مقایسه با سایر دستگاه ها، قیمت مناسب تری دارد. اما قیمت بنزین در مقایسه با گازوئیل و گاز گران تر است. برای استفاده در منازل، به دلیل دسترسی آسان تر به سوخت بنزین، خرید موتور برق بنزینی پیشنهاد می شود.

 مدل های مختلف موتور برق هیوندای Hyundai

مدل توان W نوع سوخت         نوع استارت ولتاژ ویژگی
HG2010  800 بنزین           هندل دستی         تکفاز -
HG1210-IG 1200 بنزین           هندل دستی        تکفاز -
HG1220-IG 2200 بنزین           هندل دستی        تکفاز -
HG5360-PG 3000 بنزین            هندل دستی        تکفاز -
HG5355 3000 بنزین            هندل دستی        تکفاز -
HG5370 3000 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
HG6553-DG 5500 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
HG8550-PG 6000 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
HG9650A 6500 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
 HG7525A 7000  بنزین      هندل دستی - الکتریکی     تکفاز -
HG10000 10000 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
HG1272-IG 1200 بنزین      هندل دستی تکفاز -
hg2525 2500 بنزین      هندل دستی تکفاز -
HG3550 3500 بنزین      هندل دستی تکفاز -
  HG1265 6600  بنزین        الکتریکی    تکفاز استارتی-ریموت دار
 HG8525A 8500 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -

   لیست قیمت موتوربرق هیوندای Hyundai 

 

شماره هفت لیست بهترین موتوربرق: موتوربرق کاما kama

نقد و بررسی موتوربرق دیزلی کاما

موتور برق کاما یکی از شناخته شده های بازار است و در کشور چین تولید می شود. محصولات کاما در دو سبک بدون کانوپی و با کانوپی تولید می شوند. موتور برق های کاما با کانوپی، به عنوان موتور برق بی صدا شناخته می شوند. داشتن اتاقکی در موتور برق های کانوپی منجر به بی صدا بودن آن ها می شود چراکه این اتاقک از ورود رطوبت و خروج صداهای بلند تا حد بسیاری جلوگیری می کند.

موتور برق کاما، دیزلی هستند و به عنوان موتور برق گازوئیلی راهی بازار می شوند. تنوع بالای محصولات در کنار گازوئیلی بودن، طرفداران بسیاری را به سمت خرید موتور برق سوق می دهد.

به دلیل کاربردی بودن دستگاه های مولد برق، خرید موتور برق کاما نیز همانند سایر مدل های موجود در بازار افزایش داشته است. جهت کنترل نوسانات برق، موتور برق کاما مجهز به سیستم avr یا همان automatic voltage regulator است و این امکان در تمامی موتور برق های کاما نیز وجود دارد. موتور برق کاما همانند رقبای چینی خود با ویژگی های انحصاری راهی بازار می شوند.

مزایای موتوربرق های دیزلی کاما

  •     موتوربرق کاما با سوخت دیزلی مناسب برای مکان هایی که خطر آتش سوزی دارند هستند.
  •     سوخت دیزلی ارزان قیمت و قدرت احتراق کمتری نسبت به بنزینی و گازی دارند.
  •     با توجه به ساختار فیزیکی که موتوربرق های کاما دارند استهلاک کمتری و به طبع آن ساعات طولانی تری میتوانند روشن بمانند.
  •     سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف و مکان های متفاوت
  •     از مزایای اصلی این محصول جوشکاری با آمپراژ های مختلف می باشد.

فروش موتور برق گازوئیلی کاما Kama

موتور برق های پر قدرت کاما، انواعی از مولد های تامین برق هستند که با مصرف سوخت گازوئیل، توان خروجی تا 10 کیلووات را ارائه می‌کنند. موتور برق کاما در انواع سایز و ظرفیت مخزن سوخت، یک محصول بسیار کارآمد و پرطرفدار در بازار کشور ایران است. شرکت «مای ابزار» به عنوان نمایندگی رسمی فروش و وارد کننده عمده انواع موتور برق با در اختیار داشتن سری کامل موجودی موتور برق کاما (Kama)، انتخاب و خرید این محصول را با بهترین قیمت به همراه ارائه مشخصات فنی و ضمانت اصالت و سلامتی فیزیکی کالا برای شما فراهم می کند.

 مدل های مختلف موتور برق کاما Kama

مدل توان W نوع سوخت نوع استارت ولتاژ ویژگی
KDE2500E   1800 گازوئیل           هندل دستی         تکفاز -
KDE3500E  2800 گازوئیل           هندل دستی        تکفاز -
KDE4000E 3000 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
KDE5500E  4500 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
KDE5500TW  4500 گازوئیل            هندل دستی        تکفاز سایلنت
KDE5500E3  4500 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   سه فاز -
KDE6500E  5000 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
KDE6500T  5000 گازوئیل الکتریکی   تکفاز سایلنت
KDE6500T3  5000 گازوئیل الکتریکی   سه فاز سایلنت
KDE6500E3  5000 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   سه فاز -

 KDE7000E

6000 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
 KDE7500ME  7000 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
KDE7500MT  7000 گازوئیل الکتریکی   تکفاز سایلنت
KDE5500EW  1800 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز مجهز به ترانس جوشکاری 160 امپر
KDE6500EW  2000 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز مجهز به ترانس جوشکاری 190 امپر
KDE6500TW 2000 گازوئیل الکتریکی   تکفاز سایلنت-مجهز به ترانس جوشکاری 190 امپر
KDE6700TN  5000 گازوئیل الکتریکی   تکفاز سایلنت
KDE8800E  6500 گازوئیل      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
 KDE8800HTN  6500  گازوئیل الکتریکی    تکفاز سایلنت
KDE9800T  9000 گازوئیل الکتریکی   تکفاز سایلنت

KDE12T   

10.5 گازوئیل الکتریکی   تکفاز سایلنت

   لیست قیمت موتوربرق کاما KAMA

شماره هشت لیست بهترین موتوربرق: موتوربرق سوپر دیاموند SUPER DIAMOND

 نقد و بررسی موتور برق بنزینی سوپر دیاموند

 موتور برق بنزینی سوپر دیاموند یکی از سر سخت ترین موتور برق های موجود در بازار می باشد. کمپانی Diamond در ساخت موتور برق های خود از ارائه کیفیتی بسیار بالا و دانش فنی روز استفاده کرده و توانسته برند خود را در سطح جهانی معرفی نماید. به دلیل استفاده از رینگ هایی با آلیاژ کربن نیترات چدن خاکستری، کمپرس خیلی بالایی در موتور ایجاد شده که قدرت اسمی موتور را بالا می برد.

 برای انجام کلیه فعالیت‌های کارگاهی تا حضور مؤثر در فضاهای کشاورزی و باغبانی و البته تأمین نیازهای ریز و درشت خانگی، نیاز به برق با سطح ولتاژی استاندارد دارید. اگر به برق شبکه سراسری متصل هستید، قطعا با چالش فعال کردن تجهیزات الکترونیکی مواجه نمی‌شوید. در غیر این صورت برای فعالیت‌های جاری خود نیاز به انواع موتور برق خواهید داشت. لذا تهیه و استفاده از یک مولد توانمند و مطمئن اهمیت بالایی دارد. انواع مدل‌های موتور برق سوپر دیاموند سری محصولات مطمئن و خوش قیمتی هستند که می‌توانند کلیه نیازهای شما را در تهیه قدرتمند و مستمر انرژی برق تامین نمایند.

موتور برق سوپر دیاموند از سری محصولات میان رده بازار است. موتور برق‌های بنزین سوز با قابلیت کاربردی مناسب که در سطوح توان‌دهی متنوع برای پوشش کلیه نیازهای مصرف‌کنندگان خانگی تا صنعتی و کشاورزی و حتی خدماتی عرضه شده ‌است. موتور برق سوپر دیاموند در سری نمونه‌های بنزین سوز بازار است. مولدهای بنزین سوز از نمونه ژنراتورهای محبوب بازار می‌باشند که کاربردی گسترده پیدا کرده‌ است. خیلی از مصرف‌ کنندگان علاقه دارند تا از میان انواع مولدهای تولید برق، نمونه‌های بنزین سوز را تهیه کنند. زیرا شرایط تامین سوخت، نگهداری و حتی تعمیرات مولدهای بنزین سوز تقریباً ساده و البته ارزان تمام می‌شود.

سری مدل‌های گوناگون از موتور برق بنزینی سوپر دیاموند در دسته نمونه‌های کاربردی هستند. در این محصولات موتورهای خوش مصرف بنزین سوز نصب شده ‌است. در عین ‌حال هر کدام از آن‌ها دارای یک ژنراتور کوچک اما توانمند و دقیق با قابلیت تولید ولتاژ استاندارد و بدون اعوجاج می‌باشند. قطعا در سطح بازار که باشید با انبوه مدل‌ها از برندهای مطرح تا کمپانی‌های کم‌نام و نشانی را پیدا می‌کنید. موتور برق‌های گوناگون که با رنج قیمت‌های متفاوت عرضه می‌شوند. با این ‌وجود انواع مدل‌های موتور برق سوپر دیاموند از سری محصولات میان رده با قابلیت‌های فنی مناسب هستند که درعین کارایی و کیفیت خوب قطعات، قیمت مناسبی هم دارند. قیمت موتور برق سوپر دیاموند جایی در میانه میدان قرار دارد. با توجه به تکنولوژی ساخت در کنار کیفیت قطعات می‌توانیم قیمت موتور برق سوپر دیاموند را در شرایطی ایده‌آل و اقتصادی در نظر بگیریم. محصولی که درکل ارزش خرید بالایی دارد و قطعا این ارزش خرید در مقدار فروش موتور برق سوپر دیاموند تاثیرگذار است. این محصول از بهترین ها در هر فروشگاه اینترنتی موتور برق است.با این ‌همه در این مطلب همراه ما هستید تا به بحث در مورد مشخصه‌های فنی و آشنایی کلی با انواع مدل‌های موتور برق سوپر دیاموند بپردازیم. بنابراین در ادامه به معرفی مدل‌های مختلف و قابلیت‌های فنی هرکدام اشاره می‌کنیم.

کمپانی سوپر دیاموند نام جوان اما باتجربه در صنعت داخلی کشور چین است. اگرچه تنها دو دهه از فعالیت این برند چینی می‌گذرد، اما در این سال‌ها ثابت کرده ‌است که می‌تواند رده محصولاتی مدرن با قابلیت‌های مناسب فنی را تولید نماید. انواع مدل‌های موتور برق سوپر دیاموند در سطح جهانی و برای بازار داخل بسیاری از کشورهای صاحب صنعت به فروش می‌رسد و این حضور قدرتمند قطعا زمینه‌ساز اعتماد ما به سری محصولات برند سوپر دیاموند است.

قیمت موتوربرق سوپر دیاموند

قیمت موتور برق سوپر دیاموند شرایط میان رده‌ای از بازار را دارد که با توجه به سطح امکانات و کیفیت ساخت و البته توانمندی‌های محصولات فضای مناسبی را در نظر گرفته ‌است. قیمت موتور برق سوپر دیاموند ارزش خرید آن را دو چندان می‌کند. زیرا درکل با محصولی مواجه هستیم که در عین طراحی مطلوب و کیفیت بالا شرایط قیمتی مناسبی هم دارد. یک میان رده خوش‌ساخت که حرف‌هایی فراتر از دیگر میان رده‌های بازار را یدک می‌کشد.

 سوپر دیاموند سعی کرده تا محصولات خود را در تنوع گسترده از توان‌های کاربردی و محبوب بازار طراحی نماید. تنوع محصولات سوپر دیاموند در انواع مدل‌های موتور برق سوپر دیاموند قابل ‌توجه است و به ‌راحتی می‌توانید برای هر سطح نیاز یک مولد مناسب که قابلیت‌های فنی مطلوبی دارد را پیدا کنید. این گستردگی در ارائه توان‌های کاربردی جنبه‌های هوشمندی کمپانی سوپر دیاموند را نمایان می‌سازد. هنری که حق انتخابی شایسته و رده محصولاتی متنوع را برای ما آماده کرده ‌است. درکل انواع موتور برق سوپر دیاموند سری محصولات میان رده بازار هستند که جدا از بحث قیمت‌گذاری ارزش خرید مناسب دارند و می‌توانند قابلیت‌های فنی کافی در پوشش نیازهای متنوع از فضاهای خانگی تا ایده‌ها و کاربردهای صنعتی و کشاورزی را تامین نمایند.

  مدل های مختلف موتور برق سوپر دیاموند SUPER DIAMOND

مدل توان W نوع سوخت نوع استارت ولتاژ ویژگی
LT950C  800 بنزین           هندل دستی         تکفاز -
LT1200 1000 بنزین           هندل دستی        تکفاز -
LT2000 1200 بنزین           هندل دستی        تکفاز -
 LT2500 2200 بنزین            هندل دستی        تکفاز -
LT3600 2500 بنزین            هندل دستی        تکفاز -
LT3900 3000 بنزین            هندل دستی        تکفاز -
  LT3900E 3000  بنزین       هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
LT6500 5500 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
LT8000 6500 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -
LT9000 7500 بنزین      هندل دستی - الکتریکی   تکفاز -

 لیست قیمت موتوربرق سوپر دیاموند

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد